vraagje voor de breiende mensen hier
Poecilia
2007-06-10 20:24:24 UTC
Mijn dochter heeft een moeilijke periode achter de rug, ze is 3 maanden
opgenomen geweest en nu heeft ze bij therapie het breien ontdekt, ze gaat er
helemaal in op en ze breit de leukste dingen, ze heeft er zelfs een blog
voor opgezet, kijk bij
http://knittingknijn.blogspot.com

Nu wil ze graag het boek "stitch 'n bitch" hebben van "Debby Stoller", maar
het is nergens meer te krijgen, zouden de dames me kunnen helpen om dat boek
te vinden, ik weet dat DD en Danuta een beetje in het handwerk circuit
zitten, maar ook de andere dames (heren ook) zouden mij een groot plezier
doen om mee te zoeken, mijn dochter is dan minder met haar problemen bezig
en dat is me wel wat waard, alvast bedankt voor de hulp.

PR
DD
2007-06-10 20:39:47 UTC
Post by Poecilia
[...]
Ik heb het boek helaas zelf niet, maar ik ga voor je op zoek. Het is
een Engelstalig boek?

DD (fijn dat het met je dochter beter gaat)
--
Mijn site: www.deetje.tk
NIEUW: DD's weblog
Meer DD in news:alt.dd.forever
Poecilia
2007-06-10 20:46:35 UTC
Ik heb het boek helaas zelf niet, maar ik ga voor je op zoek. Het is een
Engelstalig boek?
Ze zoekt de nederlandstalige versie, hij is er wel in het engels, maar dat
heeft ze liever niet.
DD (fijn dat het met je dochter beter gaat)
Ja, gelukkig gaat het weer goed, ze zit beneden heel tevreden te breien en
daar ben ik heel blij mee.
PR
Danuta
2007-06-10 20:50:41 UTC
Post by Poecilia
Ze zoekt de nederlandstalige versie, hij is er wel in het engels, maar dat
heeft ze liever niet.
Bij Bol volgens deze site :
http://www.meijsen.net/snb.htm
Poecilia
2007-06-10 21:02:56 UTC
Post by Danuta
Post by Poecilia
Ze zoekt de nederlandstalige versie, hij is er wel in het engels, maar dat
heeft ze liever niet.
http://www.meijsen.net/snb.htm
Als je wil bestellen krijg je "niet leverbaar", dat is nu juist het
probleem, we hebben bol al geprobeerd en marktplaats en van der Velde,
daarom vraag ik jullie hulp, tweedehands is ook goed.
PR
DD
2007-06-10 21:44:31 UTC
Post by Danuta
Post by Poecilia
[...]
Ik heb al een balletje opgegooid bij de plaatselijke breigroep.

DD (ik laat je weten als ik wat hoor)
Poecilia
2007-06-10 22:24:51 UTC
"DD" <***@zeelandnet.nl> schreef in bericht > Ik heb al een balletje
Post by DD
DD (ik laat je weten als ik wat hoor)
Dank je wel, ik ben zo blij dat ik haar weer een beetje gelukkig zie.
PR
DD
2007-06-10 22:36:20 UTC
Post by DD
DD (ik laat je weten als ik wat hoor)
Dank je wel, ik ben zo blij dat ik haar weer een beetje gelukkig zie.
PR
Dat kan ik me heel goed voorstellen...

DD (wees er blij om, dan ben ik het ook)
cat
2007-06-10 23:36:45 UTC
Post by Danuta
Post by Poecilia
[...]
Probeer www.deslegte.nl
ze gaan op zoek voor je...
--
Willeke

~Even trolls love Rock 'n Roll~
Poecilia
2007-06-11 00:55:21 UTC
Post by cat
Post by Poecilia
Post by Danuta
Post by Poecilia
[...]
Had ik al gekeken, ze hadden het niet, maar wellicht dat het helpt om hun te
mailen, ik heb al heel wat boekenzaken gemailt in de hoop dat ze nog errugus
1 exemplaar op de plank hebben, maar als jullie ook de ogen open willen
houden, graag, ik ben al de hele avond en een deel van de nacht aan het
zoeken, ik zou mijn meissie zo graag blij willen maken.
PR
Danuta
2007-06-10 20:44:51 UTC
http://www.amazon.co.uk/

type stich 'n bitch in en eht komt te voorschijn, 7 pond nog wat.........
Poecilia
2007-06-10 21:00:34 UTC
Post by Danuta
Post by Poecilia
[...]
Engels is wel te krijgen, maar we zoeken de nederlandse versie.
PR
Danuta
2007-06-10 20:46:30 UTC
Post by Poecilia
"stitch 'n bitch" hebben van "Debby Stoller"
oeps sorry, dat was haken bij amazon, misschien ehb je hier iets aan :
http://www.bust.com/knithappens/thebook.shtml
Danuta
2007-06-10 20:47:13 UTC
Post by Poecilia
"stitch 'n bitch" hebben van "Debby Stoller"
Dit is debby's site:
http://www.stitchnbitch.org/
Poecilia
2007-06-10 20:47:51 UTC
Post by Poecilia
Mijn dochter heeft een moeilijke periode achter de rug, ze is 3 maanden
opgenomen geweest
3 maanden moet zijn een half jaar, de tijd vliegt.
PR
Poecilia
ISBN10: 9021335948 | ISBN13: 9789021335940
Danuta
2007-06-10 20:59:17 UTC
Ik denk dat je eht tweedehandscircuit in moet duiken..........
Poecilia
2007-06-10 21:04:53 UTC
Post by Danuta
Post by Poecilia
Het gaat om
ISBN10: 9021335948 | ISBN13: 9789021335940
Ik denk dat je eht tweedehandscircuit in moet duiken..........
Ja, precies, maar wellicht willen jullie helpen met zoeken, ik heb er wel
wat voor over dat mijn dochter gelukkig is, ik ben blij dat ze er uberhaupt
nog is als je begrijpt wat ik bedoel.
PR
Danuta
2007-06-10 21:09:50 UTC
Post by Poecilia
Ja, precies, maar wellicht willen jullie helpen met zoeken, ik heb er wel
wat voor over dat mijn dochter gelukkig is, ik ben blij dat ze er uberhaupt
nog is als je begrijpt wat ik bedoel.
Hier zijn geen tweedehands boekenzaken en als het een geliefd boek is zul je
het ook niet makkelijk kunnen vinden, moet je voor in een grote stad zijn
bij de Slechte of zo.

Er is een SnB groep in Groningen, hebben ook samenkomsten en een hyvesgroep:
http://snbgroningen.hyves.nl/events/

Misschien dat er daar iemand je ver kan helpen.
Tonnie
2007-06-10 21:53:11 UTC
http://stitchnbitch.startpagina.nl/
--
"We are all born for love. It is the principle of existence, and
its only end." -Benjamin Disraeli
Poecilia
2007-06-10 22:25:46 UTC
Post by Tonnie
http://stitchnbitch.startpagina.nl/
Ja, die had ik al gevonden, bedankt voor je reply
PR
Annyone
2007-06-10 22:27:41 UTC
Post by Poecilia
[...]
Sorry, breide ooit veel, maar kan je hier met mee helpen.
Fijn dat je dochter zo'n leuke hobby heeft gevonden die haar helpt. Leuke
blog ook, ze doet het goed!

Annie
Posted by news://news.nb.nu (http://www.nb.nu)
Poecilia
2007-06-10 22:32:02 UTC
"Annyone" <***@niets.nl> schreef in bericht > Sorry, breide ooit veel,
Post by Annyone
Fijn dat je dochter zo'n leuke hobby heeft gevonden die haar helpt. Leuke
blog ook, ze doet het goed!
Annie
Het is een lieve en intilligente meid, ze heeft alleen één minder goede
eigenschap van haar vader, ze neemt het leven veel te zwaar.
Haar doel is om doventolk te worden, ze kan zich al goed redden in
gebarentaal.
PR
Post by Annyone
Posted by news://news.nb.nu (http://www.nb.nu)
Poecilia
2007-06-11 00:57:59 UTC
Post by Poecilia
[...]
Lex heeft toch schapen, heeft één van zijn damus nog niet errugus dat boek,
het lijkt mij toch wel errug dicht bij de bron ;-)
PR (beetje melig van het gezoek)
cat
2007-06-11 09:54:15 UTC
Post by Poecilia
[...]
Bibliotheek Rotterdam heeft het.
http://zoeken.bibliotheek.rotterdam.nl/collectie/

Je leent het boek en er gaat, per ongeluk, een kop koffie overheen.
Tja....je vergoed het boek, zal wel wat duurder zijn als je het
"normaal" aanschaft. Iedereen blij.
--
Willeke

~Even trolls love Rock 'n Roll~
cat
2007-06-11 09:57:59 UTC
Post by cat
Post by Poecilia
[...]
vergoedt dus
--
Willeke

~Even trolls love Rock 'n Roll~
Chappie
2007-06-11 10:25:56 UTC
Post by cat
Post by cat
[...]
of de hind vreet het op ;-)
Chap(ohoh..................)
Danuta
2007-06-11 10:30:49 UTC
Post by Chappie
of de hind vreet het op ;-)
Chap(ohoh..................)
Hindes eten wel blaadjes maar geen boeken.........

:)
Chappie
;-)Chap
cat
2007-06-11 10:34:57 UTC
Post by Chappie
Post by cat
Post by cat
[...]
Was alles in het leven maar zo eenvoudig :')
--
Willeke

~Even trolls love Rock 'n Roll~
Poecilia
2007-06-11 10:40:21 UTC
Post by cat
Post by Poecilia
[...]
Bibliotheek Leeuwarden heeft hem niet, Rotterdam is wel wat uit de buurt.
PR (die daar ook al aan heeft gedacht)
cat
2007-06-11 10:42:07 UTC
Post by Poecilia
Bibliotheek Leeuwarden heeft hem niet, Rotterdam is wel wat uit de buurt.
PR (die daar ook al aan heeft gedacht)
Ze kunnen het wel bestellen hoor!
--
Willeke

~Even trolls love Rock 'n Roll~
cat
2007-06-11 10:45:21 UTC
http://www.bibliotheekleeuwarden.nl/dienstverlening/elderslenen/
--
Willeke

~Even trolls love Rock 'n Roll~
Poecilia
2007-06-11 11:35:28 UTC
Post by cat
Post by cat
Post by Poecilia
Bibliotheek Leeuwarden heeft hem niet, Rotterdam is wel wat uit de buurt.
PR (die daar ook al aan heeft gedacht)
Ze kunnen het wel bestellen hoor!
http://www.bibliotheekleeuwarden.nl/dienstverlening/elderslenen/
Hoewel mijn dochter heeft aangegeven dat ze dat absoluut niet durft en wil
heb ik die link toch maar even bij mijn favorieten gedaan, eerst nog maar
even via de reguliere wegen proberen, in het uiterste geval kunnen we het
altijd nog op die manier doen, bedankt.
PR
Kave
2007-06-11 20:27:44 UTC
Post by cat
[...]
Vind je zelf dit niet een zeer schandalig idee?

Kave
cat
2007-06-11 21:44:57 UTC
Post by Kave
Post by cat
[...]
Ja...maar niemand wordt benadeeld.
--
Willeke

~Even trolls love Rock 'n Roll~
Kave
2007-06-11 21:57:24 UTC
Post by cat
Post by Kave
Post by cat
[...]
Niemand wordt benadeeld?????? Kosten bibliotheek..abonnementsgeld...om maar
wat te noemen.
Jij roept op om oneerlijk te zijn..daar komt het op neer.

Kave
Nico Bartels
2007-06-11 22:04:29 UTC
Post by Kave
Post by cat
Post by Kave
Post by cat
[...]
Het boek wordt toch netjes vergoed?
--
|\ |

"Nothing can exist only slightly"
Danuta
2007-06-11 22:08:38 UTC
On 12-06-2007 00:04, in article
Post by Nico Bartels
Het boek wordt toch netjes vergoed?
Het brengt de bieb zelfs meer op, want de vergoedingsprijs is de
aanschafprijs, dat is een stuk beter dan die euro die ze ervoor krijgen als
het ding de verkoopbak in gaat............:)
Kave
2007-06-11 22:23:14 UTC
Post by Danuta
Post by Nico Bartels
Post by cat
Je leent het boek en er gaat, per ongeluk, een kop koffie overheen
En waarom gaat het in de verkoopbak...omdat iemand er zogenaamd 'per
ongeluk' koffie overheen gooit?

Kave
DD
2007-06-11 22:28:45 UTC
Post by Kave
Post by Danuta
Post by Nico Bartels
Post by cat
Je leent het boek en er gaat, per ongeluk, een kop koffie overheen
En waarom gaat het in de verkoopbak...omdat iemand er zogenaamd 'per
ongeluk' koffie overheen gooit?
Kave
Omdat boeken in de bieb na een bepaalde tijd gewoon afgeschreven
worden.

DD (gaat bij die verkopingen altijd kijken en kopen)
Danuta
2007-06-11 22:29:55 UTC
Post by Kave
En waarom gaat het in de verkoopbak...omdat iemand er zogenaamd 'per
ongeluk' koffie overheen gooit?
Zucht.........zet nog even een hersencel bij.......als je een boek
beschadigd moet je dat vergoeden en krijg je het boek mee........

Boeken die een bepaalde leeftijd bereiken, beduimeld raken of gewoonweg niet
meer geleend worden belanden op den duur in verkoopbak of worden per kilo
verkocht aan opkopers........zie je het verschil? En ieder boek gaat ooit de
weg van de verkoopbak of de kiloprijs.........dat is nu eenmaal het lot van
een bibliotheek boek, tragisch maar onontkoombaar helaas........
Kave
2007-06-11 22:40:38 UTC
Post by Danuta
Post by Kave
[...]
Zucht....tsja...even een hersencel erbij...'per ongeluk' koffie
eroverheen...ja, dat kan niet anders dan vergoed moeten worden...
Danuta
2007-06-11 22:54:05 UTC
Post by Kave
Zucht....tsja...even een hersencel erbij...'per ongeluk' koffie
eroverheen...ja, dat kan niet anders dan vergoed moeten worden...
Bibliotheek zijn geld en wat extra's, jij het boek, iedereen
gelukkig.......geen biebkaart die daardoor duurder wordt of andere rare
dingen........niet echt netjes, een beetje fraude maar geen slachtoffers in
welke vorm dan ook en nee, daar kan ik niet mee zitten......

Waar ik wel mee zit bvb is dat ik aan de doune 14 euro moet betalen omdat
zij mij invoerrechten moeten berekenen, dat vind ik pas fraude alsof die
invoerechten al niet duur genoeg zijn.......
Of dat ik vele duizenden euros betaald heb voor iets wat niet uitbetaald
gaat worden en de regering in eigen zak steekt.......dat ik hondenbelasting
moet betalen en dat die vorm van belasting vroeger was ingesteld op
werkhonden die een 'verdienste' waren voor hun baas en dat ik dat frauderen
noem......
Dat veel rpijzen van producten bijna niets meer te maken hebben met
daadwerkelijke ontwikkelings en productiekosten maar wat de consument daar
eventueel voor zou willen betalen.....dat ik en mijn man 500 euro per jaar
meer betalen dan gezonde mensen omdat wij niet kunen leven zonder onze
medicijnen, dat vind ik ook onrechtmatig en gaat tegen elk
gelijkheidsprincipe in........en is dus fraude en oplichting op een heel wat
grotere schaal dan een leugentje over een boekje van 2 tientjes die netjes
vergoed wordt.........
cat
2007-06-11 22:46:11 UTC
Post by Kave
En waarom gaat het in de verkoopbak...omdat iemand er zogenaamd 'per
ongeluk' koffie overheen gooit?
Je begrijpt het niet, het is mijzelf een keer overkomen, koffie over
een boek van de bieb.
Ik heb het boek helemaal vergoed en het "oude" exemplaar mocht ik dus
houden.
--
Willeke

~Even trolls love Rock 'n Roll~
Kave
2007-06-11 22:54:21 UTC
Post by Kave
[...]
Hallo

Dat heb ik blijkbaar inderdaad verkeerd begrepen, sorry .
Het leek erop dat je mensen 'aanspoorde' om zoiets te doen.

Groet
Kave
RL
2007-06-11 23:20:26 UTC
Post by Kave
En waarom gaat het in de verkoopbak...omdat iemand er zogenaamd
'per ongeluk' koffie overheen gooit?
Nope. Ik koop mijn boeken al jaren bij de bieb. De bieb in lewenborg,
een wijk in onze stad, heeft zo weinig ruimte dat ze alles na een
bepaalde tijd afschrijven. Goed, niet goed, veel gelezen, nooit
gelezen, beschadigd, gaaf. Het maakt ze niet uit. Na 2 jaar is het
exit. Als je dan ook nog eens de dag weet, waarop de nieuwe weekserie
de deur uit gaat, kun je leuk scoren voor een euro of 2. ;)
--
Robert

Website: http://www.robertlange.nl/

Np: golden earring - when the lady smiles
Error! Hit any user to continue.
Jabby
2007-06-11 23:38:16 UTC
Post by RL
Post by Kave
[...]
Laatst nog hier in de bieb boeken voor een euro per kilo gekocht, heel
mooi spul. Er was er eentje bij die je echt nog moest openvouwen, was
nog nooit gelezen....
Jabby.
RL
2007-06-11 23:55:03 UTC
Post by Jabby
Laatst nog hier in de bieb boeken voor een euro per kilo
gekocht, heel mooi spul. Er was er eentje bij die je echt nog
moest openvouwen, was nog nooit gelezen....
Sjit, hier betaalde ik de laatste keer 1,50 per boek. ;)
Maar ze waren het wel waard. Er zaten zelfs boeken van Stephen King
en Anne Rice tussen.
--
Robert

Website: http://www.robertlange.nl/

Np: céline dion - pour que tu m'aimes encore
Error! Hit any user to continue.
DD
2007-06-12 05:43:07 UTC
Post by RL
Post by Kave
[...]
Hier worden die verkoopdagen altijd aangekondigd. En dan staan de
mensen een kwartier van te voren al te wachten voor de deur.

DD (een goed deel van de kinderboeken komt er vandaan)
Danuta
2007-06-12 06:12:45 UTC
Hier staat altijd een bak die regelmatig wordt aangevuld.......
Kave
2007-06-11 22:15:34 UTC
Post by Nico Bartels
Post by Kave
Post by cat
Post by Kave
Post by cat
[...]
Hoezo netjes..vind je dit netjes?

Nou, dan ben ik toch blij dat mijn kinderen het niet in hun hoofd halen om
op 'zo'n' manier een boek, wat ze graag wilden hebben, in hun bezit zouden
krijgen.

Kave
Danuta
2007-06-11 22:18:31 UTC
Post by Kave
Nou, dan ben ik toch blij dat mijn kinderen het niet in hun hoofd halen om
op 'zo'n' manier een boek, wat ze graag wilden hebben, in hun bezit zouden
krijgen.
Hmmm Poecilia is zeker geen kind en ik denk dat zelfs jij, mijn
moraalriddertje, in deze omstandigheden hetzelfde zou overdenken......
Kave
2007-06-11 23:08:39 UTC
Post by Danuta
Post by Kave
[...]
Ik weet dat Poecilia geen kind is, is eerder mijn leeftijd én ik ben zeker
geen 'moraalriddertje' van je en zelfs in 'deze' omstandigheden zou ik er
niet over denken om via zo'n manier een boek te pakken zou krijgen.

Groet
Kave
Danuta
2007-06-11 23:11:46 UTC
Post by Kave
Ik weet dat Poecilia geen kind is, is eerder mijn leeftijd én ik ben zeker
geen 'moraalriddertje' van je en zelfs in 'deze' omstandigheden zou ik er
niet over denken om via zo'n manier een boek te pakken zou krijgen.
Ach...dan verschillen we gewoon van mening en ook dat mag.............ik ga
naar bed als ik u niet ontrief......morgen weer een drukke dag vol met taart
en andere bakwaardige zaken dus ik wens u een excellente nachtrust toe en
dat uw kindertjes altijd gezond en gelukkig mogen zijn.............
Poecilia
2007-06-12 09:27:38 UTC
Post by Danuta
Post by Kave
[...]
Mijn dochter wil het niet en dat respecteer ik, maar ik geef eerlijk toe dat
ik het ook al bedacht had, zelfs voor het hier werd voorgesteld, normaal zou
ik er absoluut niet over denken, maar onder deze omstandigheden dus even
wel.
PR
Danuta
2007-06-11 22:06:37 UTC
Post by Kave
Niemand wordt benadeeld?????? Kosten bibliotheek..abonnementsgeld...om maar
wat te noemen.
Aangezien het boek vergoed wordt is er geen benadeling, of het netjes is is
weer wat anders............
Post by Kave
Jij roept op om oneerlijk te zijn..daar komt het op neer.
En.................? Oneerlijk zijn is anders tegenwoordig maatschappelijk
aanvaardbaarder gedrag dan eerlijkheid.......men roept altijd wel dat men
wil dat iedereen eerlijk is maar owee.........als mensen dat ook werkelijk
zijn/doen in elk opzicht........

Als het mijn dochter was en ik zag geen andere mogelijkheid om haar dat te
geven wat haar misschien zou helpen onder deze speciale omstandigheden dan
geloof ik dat ik ook mijn principes opzij zou zetten.......hoewel ik eerder
zou proberen om het de bieb af te troggelen voor een hogere prijs dan de
waarde........:)
Kave
2007-06-11 22:38:06 UTC
Post by Kave
[...]

Het is zeker helemaal niet netjes zoals je al zegt, en oneerlijkheid is
maatschappelijk aanvaardbaarder gedrag dan eerlijkheid??
Vreemd
Post by Danuta
[...]
Ik zou zeker niet mijn principes opzij zetten, hoe je het ook bekijkt, tis
oplichting

Kave
Danuta
2007-06-11 22:43:28 UTC
Post by Kave
Het is zeker helemaal niet netjes zoals je al zegt, en oneerlijkheid is
maatschappelijk aanvaardbaarder gedrag dan eerlijkheid??
Vreemd
Dan ben je een beetje wereldvreemd waarschijnlijk......dat mag.........
Post by Kave
Ik zou zeker niet mijn principes opzij zetten, hoe je het ook bekijkt, tis
oplichting
Ach........ik ben wat dat betreft dan toch een iets andere
moeder......oplichting/fraude/etc....ik denk dat ik onder dit soort
omstandigheden tot veel in staat zou zijn als het om mijn dochter
ging..........
cat
2007-06-11 22:49:18 UTC
Post by Kave
[...]
Maar het is geen oplichting....de schade wordt betaald. Bieb krijgt van
mij geld voor een nieuw boek en ik houd het oude.
--
Willeke

~Even trolls love Rock 'n Roll~
Kave
2007-06-11 22:50:19 UTC
Post by Kave
[...]
Ben zeker niet wereldvreemd..maar zelf meedoen aan de oneerlijkheid van
mensen..nee dank je

Ik doe alles voor mijn dochters maar de 'boel' oplichten of in dit geval de
bieb oplichten ..nee

Kave
Danuta
2007-06-11 22:57:16 UTC
Walk one mile in his or mine shoes and then come back and tell us........
FReeForever
2007-06-12 02:32:11 UTC
"Danuta"
Post by Danuta
Walk one mile in his or mine shoes and then come back and tell us........
Ik kan het eenvoudigweg niet laten om je te wijzen op het feit dat mine my
moet zijn. Allereerst dus excuses voor het letterneuken, het is sterker dan
mezelf.

Daarnaast ben ik het volkomen met je oneens.

De reden van opname is me onbekend en totaal niet relevant. Of breiend
meisje nu in een kuuroord verbleef of in een gesticht, het blijft, haar brei
blog lezende, gewoon een 18 jarige die een kuttijd achter de rug heeft en nu
haar leven op probeert te pakken en steun vind in breien.

Heel fijn allemaal, maar geen reden om anderen maar te duperen in haar
belang.

Mijn dochter had het met kopietjes moeten doen, indien boek niet op andere
wijze verkrijgbaar was.

Of met de droge tekst. Brei dan maar wat anders.

En for the record. Dit is zoals mijn moeder ons heeft opgevoed.

She walked miles in your shoes, that's why I'm here to tell yall :)

FRee
Danuta
2007-06-12 06:12:07 UTC
Post by FReeForever
En for the record. Dit is zoals mijn moeder ons heeft opgevoed.
Prima toch, ieder het zijne.......

Dan begrijp je niet wat soms het 'bezit' van iets kan betekenen.....ik
wel........
FReeForever
2007-06-12 02:14:08 UTC
"Danuta"
Post by Danuta
[...]
Kopieren is nog niemand opgekomen?

Ook niet legaal, maar stukken minder asociaal aangezien het boek niet te
bestellen meer is en op die manier beschikbaar blijft voor andere breienden?

Een advertentie op marktplaats oid is wellicht ook een poging waard?

Welk soort omstandigheden doel je eigenlijk op?

Ik vond nou geen redenen in post van OP om over te gaan tot dit soort
kutgeintjes.

FRee
cat
2007-06-12 09:29:15 UTC
Post by FReeForever
"Danuta"
Post by Danuta
[...]
In nl.huishouden en doehetzelf is ook gepost.
--
Willeke

~Even trolls love Rock 'n Roll~
Shadowfax
2007-06-11 14:47:26 UTC
Post by Poecilia
[...]
http://www.deslegte.com/index.jsp
Site 2e hands is nu even in onderhoud, maar een mailtje kan geen kwaad.
Piet
cat
2007-06-11 14:54:28 UTC
Post by Shadowfax
Post by Poecilia
[...]
Dat heeft hij al gedaan, dat is het probleem als er geen cross gezet
wordt zo krijg je allemaal dubbele antwoorden.
--
Willeke

~Even trolls love Rock 'n Roll~
Poecilia
2007-06-11 15:32:28 UTC
Post by Shadowfax
Post by Poecilia
[...]
Ja, klopt, dat komt omdat ik hier vanwege de bewoners hier extra informatie
heb gegeven die ik niet in de ander ng's kwijt wilde.
PR
cat
2007-06-11 17:07:47 UTC
Post by Poecilia
Ja, klopt, dat komt omdat ik hier vanwege de bewoners hier extra informatie
heb gegeven die ik niet in de ander ng's kwijt wilde.
Ik kan het me voorstellen, maar of dat helpt?
Alles wordt gelezen en als ze de kans krijgen maken ze er misbruik van.
Al wat wijzer geworden omtrent het boek?
--
Willeke

~Even trolls love Rock 'n Roll~
Poecilia
2007-06-11 17:18:12 UTC
Post by cat
Post by Poecilia
[...]
Nee, nog geen succes en de truuk van de bibliotheek wil mijn dochter echt
niet aan, haar reactie was "zo heb jij mij niet opgevoed pa" ;-)
PR
cat
2007-06-11 17:56:47 UTC
Post by Poecilia
Nee, nog geen succes en de truuk van de bibliotheek wil mijn dochter echt
niet aan, haar reactie was "zo heb jij mij niet opgevoed pa" ;-)
Keurige dochter hoor.
Gooi je er echt een kop koffie overheen :-)
--
Willeke

~Even trolls love Rock 'n Roll~
Poecilia
PR
Kave
2007-06-11 20:36:31 UTC
Post by Poecilia
Nee, nog geen succes en de truuk van de bibliotheek wil mijn dochter echt
niet aan, haar reactie was "zo heb jij mij niet opgevoed pa" ;-)
PR
Alle hulde voor je dochter ( en aan jou dus ook )

Kave
Shadowfax
2007-06-11 17:15:58 UTC
Post by Poecilia
[...]
Misschien dat ze je op dit forum kunnen helpen:
http://www.meijsen.net/snb.htm
Piet
Shadowfax
2007-06-11 17:17:17 UTC
Post by Danuta
Post by Poecilia
[...]
Dam wel even in het menu op forum klikken en op de dan te verschijnen
pagina kan je naar het forum gaan.
Piet
Poecilia
2007-06-11 17:56:57 UTC
Post by Shadowfax
Post by Danuta
Post by Poecilia
[...]
Bedankt Piet, we gaan daar wat proberen.
PR