Ik stop
Poecilia
2012-01-28 13:43:07 UTC
met het levend houden van deze ng, Dennis kan het blijkbaar niet
schelen en dit is niet mijn ng uiteindelijk
Poecilia
Thijs
2012-01-29 13:51:04 UTC
met het levend houden van deze ng, Dennis kan het blijkbaar niet schelen en
dit is niet mijn ng uiteindelijk
Tot Dennis ook weer uitgekeken is op Twitter, ik ben het een keer wezen
bekijken, het is veelal gewoon in korte zinnen lariekoek wat er op
staat, om van de gevaren maar niet te spreken. Helaas is het gehele
usenet aan het verloren gaan.
Het gebruik van de zogenaamde sociale media schept een afhankelijkheid
en doet mij denken aan het bericht van een automobilist die langs de
kant van de weg de wegenwacht belde omdat zijn Tom Tom het niet meer
deed.
--
Groeten,
Thijs.
Poecilia
2012-01-29 14:21:23 UTC
Post by Thijs
[...]
Sja, ik heb ook twitter, maar ik doe er nauelijks iets mee vanwegen het
hoge onzin gehalte idd
Poecilia
Erik Baas
2012-01-29 22:50:35 UTC
Post by Poecilia
Post by Poecilia
met het levend houden van deze ng,
Yep, helaas; deze ng is zo goed als dood. Jammer...
Post by Poecilia
Sja, ik heb ook twitter, maar ik doe er nauelijks iets mee vanwegen het
hoge onzin gehalte idd
Ik heb er wel goede ervaringen mee: leuke contacten, zinvolle
informatie, altijd wel iemand die het antwoord weet op een rare vraag,
enz. Het hangt er maar net vanaf wie je volgt, en het duurt even voordat
je dat in orde hebt. Ik vond er de eerste weken ook niks an...
Erik.
Poecilia
2012-01-29 22:58:09 UTC
Post by Erik Baas
Post by Poecilia
[...]
Ik zit er al wat langer op, maar ik stop er weinig energie in,
misschien moet ik dat maar eens doen, als je me wil volgen, ik zit op
poecilia1952, dus als je wil, voeg me maar toe
Poecilia
Robert Spanjaard
2012-01-29 23:05:09 UTC
Post by Thijs
Post by Poecilia
[...]
En usenet is veelal gewoon lange zinnen lariekoek.
Ieder medium is wat je er zelf van maakt. Als sociale media bij jou niks
wordt, dan doe je dat zelf.
Regards, Robert http://www.arumes.com
Rob de Boer
2012-01-30 16:24:24 UTC
Post by Thijs
[...]
Deze NG is in het verleden kapot getrolld, ik kan mij voorste;;en dat
DD opzoek gaat naar andere, vriendelijker opties.
unknown
2012-01-31 09:47:22 UTC
Post by Thijs
[...]
Door wie Trix, door wie.
--
Zwervert

De wetten van Larson over komedie

1. Als ze de inleiding goed vinden, vinden ze de rest ook goed.
2. Vertel niet meer dan drie grappen in dezelfde inleiding.
Rob de Boer
2012-02-04 16:56:49 UTC
Post by unknown
Post by Thijs
[...]
Ik zou zo zeggen Clochard, vraag het Trix;)
Maar ook ik kan namen nooemen als CN, Pegasus, Shiba Inu en Clochard;)