Test met x-face
DD
2012-02-13 17:01:05 UTC
Kijken.

DD (gelukt?)
DD
2012-02-13 17:01:33 UTC
Post by DD
Kijken.
DD (gelukt?)
HA!

DD (ja dus)
Poecilia
2012-02-13 17:57:54 UTC
Post by DD
Kijken.
DD (gelukt?)
Ik zie geen x-face
--
Poecilia
Dolfy
2012-02-13 18:04:36 UTC
Post by Poecilia
Post by DD
Kijken.
DD (gelukt?)
Ik zie geen x-face
Hmm, Mesnews dacht ik kon ook x-faces zien, misschien even bij de
instellingen kijken?
--
Dolfy
- naaisgroep : alt.dolfy.forever
- Twitter : Dolfy8 - https://twitter.com/#!/Dolfy8
Poecilia
2012-02-14 19:38:54 UTC
Post by Dolfy
Post by Poecilia
Post by DD
Kijken.
DD (gelukt?)
Ik zie geen x-face
Hmm, Mesnews dacht ik kon ook x-faces zien, misschien even bij de
instellingen kijken?
Ik kan het niet vinden, heeft iemand enig idee hoe ik dat aan kan
zetten in Mesnews?
Poecilia
De Boeck R.
2012-02-14 20:07:29 UTC
Post by Dolfy
Post by Poecilia
Post by DD
[...]
Op het schroevendraaiertje boven de headers klikken,
Headers -> Face en x-Face -> alleen een x-face zwart wit aanvinken.

Succes,
Robbe
Poecilia
2012-02-14 20:19:09 UTC
Post by De Boeck R.
Post by Dolfy
Post by Poecilia
Post by DD
[...]
Ok, bedankt, ik heb het gedaan, maar ik zie nog steeds DD haar x-face
niet, waar zou die dan moeten staan?
Poecilia
De Boeck R.
2012-02-14 20:50:36 UTC
Post by De Boeck R.
Post by Dolfy
Post by Poecilia
Post by DD
[...]
Links of rechts, net onder schroevendraaier indien links is aangevinkt.

Robbe
De Boeck R.
2012-02-14 20:39:42 UTC
Post by Poecilia
Post by DD
Kijken.
DD (gelukt?)
Ik zie geen x-face
Strange.

Probeer eens Face en x-face links weergeven en alle andere aan te
vinken
behalve "geen" natuurlijk. :-)

Robbe
Poecilia
2012-02-14 20:43:18 UTC
Post by De Boeck R.
Post by Poecilia
Post by DD
[...]
Ik zie nog steeds niets, waar zou het dan moeten staan?
Poecilia
De Boeck R.
2012-02-14 20:44:54 UTC
Post by De Boeck R.
Post by Poecilia
Post by DD
[...]
En ook niet "alleen een face (gekleurd)

Robbe
De Boeck R.
2012-02-14 20:48:45 UTC
Post by De Boeck R.
Post by De Boeck R.
[...]
Ik kan zelfs jouw x-face zien. Is dat de schreeuw of zoiets?

Robbe
Poecilia
2012-02-16 13:11:12 UTC
Post by De Boeck R.
Post by De Boeck R.
Post by De Boeck R.
[...]
Ja, dat is de schreeuw, alleen zie ik hem niet in mesnews
Poecilia
Dolfy
2012-02-13 18:03:52 UTC
Post by DD
Kijken.
DD (gelukt?)
Ja! :-)

Welkom terug in je eigen nieuwsgroep! :-)